CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, May 20, 2008

DOA PERPISAHAN ( PENGETUA )


Ya Allah, sempena majlis perpisahan dan pertukaran pengetua kami yang diraikan tika ini, kami menadah tangan memohon kehadrat-Mu ya Allah agar beliau diberkati, dikurniakan rahmat dan nikmat yang berpanjangan , sihat walafiat yang berkekalan.

Ya Allah Ya Tuhan kami, Engkau jadikanlah perpisahan puan pengetua kami ini, satu perpisahan yang mendapat naungan kasih sayangMu, serta berkatilah beliau dan keluarganya di tempat yang baru. Kuatkanlah semangat beliau untuk terus berbakti di tempat barunya. Tunjukkanlah jalan agar beliau sentiasa cemerlang, gemilang dan terbilang dalam kerjayanya sebagaimana yang beliau telah laksanakan sewaktu bersama-sama kami di sini.

Ya Allah Ya Tuhan kami, andainya dulu pertemuan kami demi kebaikan ,maka Engkau jadikanlah perpisahan ini sebagai satu jalan kebajikan.Tetap dan satukanlah rongga murni hati kami ini ke arah keredhaan Mu meskipun kami berjauhan namun tetap segar diingatan.

Ya Allah, kami berdoa ke hadrat-Mu agar puan pengetua kami ini dikurniakan kekuatan fizikal dan mental yang kental untuk meneruskan kerja beliau walaupun dalam suasana yang berbeza serta dapat menjalankan tugas yang diamanahkan.

8 comments:

Musa bin Jamaludin said...

Mohon izin gunakan teks doa ini. T Kasih.

Anugerah Berharga said...

Assalamualikum tuan..
Ana mohon izin copy doa ni ye
syukran

KopiahLembik a.k.a Mohd Nasir said...

As Salam..mohon ambik dan gunakn teks doa yer

Unknown said...

As salam..mohon copy teks doa ye..terima kasih

Unknown said...

Mohon guna doa ini ya

Unknown said...

Assalamualaikum..mohon copy teks..terima kasih..

Ym said...

Amin

sin said...

assalamualaikum mohon izin copy teks ..terima kasih